Translate

wtorek, 29 maja 2012

Postanowione

Postanowiłam, że będę pisała opowiadania typu Love story o 1D.  Będą to przygody pewnej nastolatki, która rozpoczyna swoje nowe życie. Opowiadania będę wstawiała co 5 albo 4 dni. Pokarzę wam też kilka trików na własno ręcznie zrobione, ciekawe dodatki , nie tylko modowe. Będziecie mogli też zobaczyć kilka modnych stylizacji, i zaczerpnąć modowych porad. Będe wklejała tez ciekawe teledyski i kilka nowości z mojego, realnego życia :). Mam nadzieje,że będziecie wracać na tego bloga i będziecie częstymi gośćmi. Miłej zabawy.

2 komentarze:

  1. Tak myślałam że będziesz pisała o 1D. Można było się domyśleć. Szczególnie jeśli chodzi o Louisa. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha !
    wiedziałam, wiem wszystko x.x !
    Mam nadzieje, że bedzie fajnie :D
    ~Parker. ( glitery )

    OdpowiedzUsuń