Translate

środa, 18 lipca 2012

według Eleanor Calder



Specjalnie dla was poszukałam na You Tube , jak zrobić fryzurę według Eleanor Calder, być może nie do końca jak Eleanor bo tak czesze się też dużo dziewczyn na tym świeci. Robi się to bardzo prosto sami zobaczcie :).

Na początku pokazane jest również jak zrobić makijaż. El najczęściej ubiera się w sklepie o nazwie ZARA.


Dobrze byłoby gdybyście coś napisali :)
Mam też pytanie : Czy chcielibyście zobaczyć tu fakty na temat każdego z chłopaków z One Direction , wiem że dużo jest takich blogów - Dlatego pytam :-*
Buziaki !

2 komentarze:

  1. NA pierwszy rzut oka bardzo fajny blog : ) Widzę, że pisze go fanka 1D, prawda? Nie są oni moimi idolami, ale postaram się przeczytać wszystkie rozdziały jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie przepadam za nimi ale postanowiłam pisac bloga z opowiadaniami , a chciałam aby to ludzie zdecydowali o czym czy o kim ma być. Oprócz tego dodaje bardzo różnych innych rzeczy. Blog się dopiero rozkręca więc mało tu rzeczy :-* Pozdrawiam !Mam nadzieje ,że będziesz wpadać

      Usuń