Translate

środa, 11 lipca 2012

Rozdział 9


Dzisiaj miałyśmy spotkać się z Daniele. Postanowiłyśmy spotkać się w kawiarni w centrum handlowym. Daniele już na nas czekała. Zamówiłyśmy sobie gorące cappuccino i ruszyłyśmy wzdłuż sklepów. Próbowałyśmy wyciągnąć coś od Alex , ale nie było łatwo. W końcu powiedziała ,że Harry jej się podoba. Obiecałyśmy jej że mu tego nie powiemy. Kupiłyśmy naprawdę mnóstwo rzeczy. Z zakupów wróciłyśmy po południu. Kiedy przyszłam do domu Megan powiedziała mi że był tutaj Louis i Harry. Zastanawiałyśmy się z Alex co mogli od nas chcieć. Niestety przez te kilka ostatnich dni nawet nie wzięłam nawet numeru telefonu do Lou. Postanowiłam ,że pójdę do hotelu i dowiem się o co chodziło. Chmury wyglądały tak jak by miało zaraz zacząć padać ale wciąż świeciło słońce. Kiedy dotarliśmy na miejsce powiedziano nam że te osoby już się wymeldowały. Poczułam się dziwnie. Nie widziałam o co robić. Prosiłam o nr do ich menagera , ale wredne babsko z recepcji nie chciało mi go dać. „Noo pięknie !” –pomyślałam. Kiedy wyszłam zaczęło padać. Do głowy naszły mnie myśli: ”Zawsze kiedy był Lou , uśmiechało się do mnie szczęście”, a teraz go nie ma. Wtedy zrozumiałam, że możemy się już nigdy nie zobaczyć i że naprawdę coś do niego czułam. Szłam cała przemoknięta , kiedy nagle usłyszała głos Daniele :

- Co ty tu robisz ?! Wszędzie cię szukamy.
- Jak to ?! Byłam przed chwilą w hotelu i powiedzieli że już się wymeldowaliście.
- No tak…
- O tu jesteś – przerwał nam Louis
- Szukałam was
- No tak za 3 godziny wylatujemy do Francji , na koncert
- Ale mieliśmy jechać za tydzień!
- Tak ale zadzwonił menager , że musimy wyjechać jeszcze dzisiaj.

Pobiegliśmy więc szybko do mojej kuzynki , spakowałam się (Lou mi pomógł) i pojechaliśmy na lotnisku. W drodze myślałam : „O boże znowu lot samolotem, a ja tak tego nie lubię”. Lou powiedział że w Francji będę miała okazję poznać jego siostrę , która pojechałam tam żeby załatwić jakieś ważne sprawy. Z jednej strony nie mogłam się doczekać tego spotkania , a z drugiej bałam się ,ze mnie nie polubi.

_________________________________________ 
Chcę was przeprosić że nie dodawałam rozdziałów przez dłuży czas , ale zastanawiam się czy ktoś z was wgl. to czyta . Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. U mnie 13 rozdział .

    http://life-in-the-fucking-world.blogspot.com/

    Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Super !
    Z niecierpliwością czekam na następny.♥♥♥
    Zapraszam do mnie: http://painful-memory-and-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń