Translate

piątek, 8 czerwca 2012

Kolczyki z modeliny

Hej ! Żebyście się nie nudzili chcę wam pokazać jak łatwo można samemu zrobić ciekawe kolczyki.
*Potrzebna nam będzie przede wszystkim MODELINA i haczyki , którymi zaczepiamy kolczyki na uszy.

Teraz instrukcja :

Najpierw lepicie co chcecie np. serduszka
Po ulepieniu musicie włożyć te haczyki o których pisałam (możecie je kupić na : allegro)
Kolczyki wkładacie to ciepłej wody i jakby to powiedziec gotujecie , aż kolczyki wypłyną w górę
Wyjmujecie i musicie posmarować je olejem po to by nie straciły koloru i czekacie aż wyschną
-Możecie też zamiast gotowania włożyć kolczyki do piekarnika na jakieś 15 min. i też później posmarować olejem.

Ta metodą możecie również robić bransoletki i naszyjniki

Teraz kilka zdjęć kolczyków zrobionych przeze mnie i ściągniętych z internetu :






_____________________________________________

Piszcie jak wam się podoba :)



13 komentarzy:

  1. Na http://life-in-the-fucking-world.blogspot.com/ nowy rozdział .

    Spoko te kolczyki ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne . Najlepsze są te 3. <3
    Ale dzisiaj było fajnie na dworzu na pewno musimy to powtórzyć. Co ty na to ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny wystrój bloga.! LAura pewnie znowu kupi orzeszki albo Żelki.! hahah.. ^.^ i Dzięki za komentarz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny wystrój bloga i pomysłowe te kolczyki. Dzisiaj dodam kolejny rozdział:)

    OdpowiedzUsuń
  5. juz zamówiłam te wszystkie dodatki bingle itp. zeby kolczyki robic. heheh <<3 Druga część 4 rozdziału. Sorki, że tak podzieliłam, ale brak czasu. Następne postaram się pisać długie i nie dzielić na części.

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 cześć rozdziału bedzie dzisiaj, ale nie wiem o ktorej

    OdpowiedzUsuń
  7. a jeszcze mam pytanie co do tych kolczyków. Czy jak włożywy te bingle(haczyki)z kolczykami i bedziemy gotować to nie zardzewieją nam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze srebrna nie rdzewieją ;) Fajnie że będziesz robić. :** Wpadnę na bloga , ale niestety chyba w sobotę , bo teraz mi internet muli. Wiesz ja mam bezprzewodowy i jak obciążysz to prędkość spada. Więc jak tylko będę mogła to wpadnę i postaram się polecać twojego bloga .. ♥

      Usuń
  8. I oczywiście sypnę kilka komentarzy ;DD

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuje, też będę polecać twój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, na http://life-in-the-fucking-world.blogspot.com/ nowy rozdział . Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń