Translate

niedziela, 3 czerwca 2012

Rozdział 4

Rozdział 4


Staliśmy chwilę w ciszy i bez ruchu wpatrywaliśmy się w siebie. On odezwał się pierwszy :

- Przepraszam. Nic ci nie jest ??
- Nie , ale mógłbyś trochę uważać-(Byłam bardzo wściekła)
- Sory ,ale widzisz co tu się dzieje…
- No nie trudno zauważyć.
- Pomogę ci.
- Dobra ,chociaż przydasz mi się na coś
W tym samym momencie podbiegła Alex, i wypytywała co się stało. Spojrzała na chłopaka , na którego wpadłam, i miałam wrażenie ,że też nie do końca wiedziała kto to jest, ale go kojarzyła. Podniósł moje walizki i zapytał :

- A tak w ogóle to jak masz na imię??
- Jestem Kate
- Ja się chyba przedstawiać nie muszę …
- Noo.. yy…, a to skąd się znamy jeśli można wiedzieć -zapytałam
- Ahaaa… no więc jestem Louis Tomlinson , ten z zespołu One Direction
- A no tak już cię kojarzę , teraz wiem dlaczego tu tyle ludzi.
- No, tak wyszło
- To do zobaczenia … może : )

Pożegnałam się  i razem z Alex zrobiło na się głupio że go nie poznałyśmy. Zaraz po moim odejściu zobaczyłam jak podchodzi do niego pewna dziewczyna i zaczęła go całować. W tamtej chwili miałam mieszane uczucia. Miałam pustkę w głowie . Pamiętam jeszcze tyle ,że podczas naszej rozmowy ogarnęło mnie dziwne uczucie. Poczułam coś czego nie doznałam jeszcze przez całe moje życie. To była naprawdę niesamowite. Wzięłam jeszcze telefon i zadzwoniłam do mamy dokończyć rozmowę, nie mówiłam jej o tym co przed chwilą się stało , stwierdziłam że nie ma sensu. Przez dłuższy czas zastanawiałyśmy się gdzie przenocujemy. Alex w końcu znalazła jakiś hotel pięcio gwiazdkowy. Był dosyć blisko więc nawet nie zastanawiałyśmy się tylko od razu kupiłyśmy nocleg na 3 dni. Hotel był naprawdę piękny wewnątrz i na zewnątrz. Bogato wyposażony, jasne ściany i dobrze dobrane meble. Byłam zmęczona podróżom , więc postanowiłam zdrzemnąć się na pół godziny, a Alex postanowiła obejrzeć zakątki Hotelu.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
*Obiecuję że kolejne rozdziały będą dłuższe :)
PISZCIE I KOMENTUJCIE !!! - Jeżeli polubiliście mojego bloga to zapraszam do obserwatorów.  :*

2 komentarze:

  1. Super rozdział . Czekam na następny ♥ xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne, czekam na więcej. w czwartek postaram się wstawić nowy rozdział na moim blogu. <3 ;p

    OdpowiedzUsuń